Welcome to NESR! Most features of this site require registration, including replying to threads, sending private messages, starting new threads, and uploading files. Click here to register.

View Poll Results: WHat the Hell to do?

Voters
22. You may not vote on this poll
  • Gift from god keep it

    7 31.82%
  • Gift from devil sell it ull die (probbably round5-5.5k)

    6 27.27%
  • am get cbr starter bike then upgrade sel starter bike

    2 9.09%
  • none of above

    3 13.64%
  • wow ur not worried bout ur uncle lol

    4 18.18%
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 120 of 120

omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

  1. #101
    Bikeless SmokennFasTT's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    ManchVegas, NH
    Age
    31
    Posts
    762

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar


    lol this is some funny stuff. cmon guys we were all 14 once

    0 Not allowed!
    02 R1
    06 WRX STi Sold
    01 RC51-STOLEN
    03 XR400 R(TARD) - Sold

  2. #102
    Kosher Assassin Stoneman's Avatar
    Join Date
    May 2001
    Location
    Center Barnstead, NH
    Posts
    1,124,248

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    Originally posted by 97BladeRider
    So, did you boot 'im?
    Nah, no need to boot him. We don't ban people here, really. Other than posting complete moronic babblings, he's really done nothing wrong...

    0 Not allowed!

  3. #103
    Everybody to the limit!
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Winchester, MA
    Age
    38
    Posts
    6,750

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    Originally posted by a13x
    See what Rockstar does to ya?
    Shill

    0 Not allowed!

  4. #104
    Bikeless SmokennFasTT's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    ManchVegas, NH
    Age
    31
    Posts
    762

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    so is rockstar still around? lol

    0 Not allowed!
    02 R1
    06 WRX STi Sold
    01 RC51-STOLEN
    03 XR400 R(TARD) - Sold

  5. #105
    Just Registered
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Is it not obvious?
    Age
    42
    Posts
    3,249

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    Originally posted by ChrisNoF4i
    IWOK !!!
    ROTFL ROTFL

    0 Not allowed!

  6. #106
    Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    boston
    Age
    32
    Posts
    58

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    Originally posted by Doc
    Does anyone else get the feeling Rockstar is playin us?

    Ohh OHH! I can get a GSXR or a Ducat!!


    OHH OHH!! I was GIVEN an R6! (was his uncle selling drugs?)

    I mean wtf?
    well if u dont believe bout sxr or ducati i can ive u numbers to guy who selling him just pm me. im 19 i have a mercedes on 19 inch chrome wheels with nav i dont need to show off what bike i can get im not some random loser i just always liked bikes and those are just what people i know are selling.

    p.s my uncle was locked up on child support not drugs stop making preceived notions about people loser

    0 Not allowed!

  7. #107
    Everybody to the limit!
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Winchester, MA
    Age
    38
    Posts
    6,750

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    Originally posted by RockStartyme
    well if u dont believe bout sxr or ducati i can ive u numbers to guy who selling him just pm me. im 19 i have a mercedes on 19 inch chrome wheels with nav i dont need to show off what bike i can get im not some random loser

    0 Not allowed!

  8. #108
    Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    boston
    Age
    32
    Posts
    58

    haters

    for the haTERS...
    MY CAR PAID OF FOR IN MY NAME LEGALLY!
    this is not to show of jus to prove to u uys i dont have to
    lie about some 5k bike i work hard for what i get and no need
    to lie bout nething. neways thx for guys who helped and
    for haters and bashers et a life i didnt do ne thing to offend
    you guys just wanted help from peers.


    <embed src="http://img97.imageshack.us/slideshow/smilplayer.swf" width="426" height="320" name="smilplayer" id="smilplayer" bgcolor="FFFFFF" menu="false" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" flashvars="id=img97/5166/1153684448oxt.smil"/>

    0 Not allowed!

  9. #109
    I'm mildly retarded. JeffL's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Bernardston, MA
    Age
    37
    Posts
    3,650

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    Wow, you are all that and a bag of potato chips.

    0 Not allowed!
    I know a little about everything, and alot about nothing.

  10. #110
    Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    boston
    Age
    32
    Posts
    58

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    Originally posted by JeffL
    Wow, you are all that and a bag of potato chips.

    0 Not allowed!

  11. #111
    Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    boston
    Age
    32
    Posts
    58

    Like i said...

    Originally posted by JeffL
    Wow, you are all that and a bag of potato chips.
    dont be like that like said im just tryin to prove im not some 12 year old kid causing trouble and im very serious about everything i write im not rich i work hard for what i have by myself.

    0 Not allowed!

  12. #112
    Lifer LuvDog's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Ashland, MA
    Age
    49
    Posts
    2,570

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    It's not what you say, but how you say it too.

    Try taking a couple of minutes to proof read your posts and spell check and use real grammar.

    I'm no hater... but I can hardly read or understand your posts half the time.

    0 Not allowed!
    2003 ZX7R
    1995 916

  13. #113
    Just Registered
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Is it not obvious?
    Age
    42
    Posts
    3,249

    Re: haters

    Originally posted by RockStartyme
    for the haTERS...
    MY CAR PAID OF FOR IN MY NAME LEGALLY!
    this is not to show of jus to prove to u uys i dont have to
    lie about some 5k bike i work hard for what i get and no need
    to lie bout nething. neways thx for guys who helped and
    for haters and bashers et a life i didnt do ne thing to offend
    you guys just wanted help from peers.

    Good for you, good luck with the bike choices.

    So what do you do for work? school? The amount of freetime you have has alot to do what kinda bike you should be starting off on too.

    0 Not allowed!

  14. #114
    Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    boston
    Age
    32
    Posts
    58

    ok

    Originally posted by LuvDog
    It's not what you say, but how you say it too.

    Try taking a couple of minutes to proof read your posts and spell check and use real grammar.

    I'm no hater... but I can hardly read or understand your posts half the time.
    ok i can take that but people wanting to ban me? come on grammar can be that bad for all of that.

    p.s i was at my job typing like a ninja!!

    0 Not allowed!

  15. #115
    Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    boston
    Age
    32
    Posts
    58

    Re: Re: haters

    Originally posted by somestrangeguy
    Good for you, good luck with the bike choices.

    So what do you do for work? school? The amount of freetime you have has alot to do what kinda bike you should be starting off on too.
    im doing engineering desing at mass bay im transferring to umass lowell for civil engineering. I do web design(own my own company very small) and i have a coop with turner construction as an engineer. i have lots of free time because work is usally flexible

    0 Not allowed!

  16. #116
    Satans Donkey Uncle Snake's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Central VT
    Age
    53
    Posts
    2,720

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    This fucking thread just plain HURTS..............

    0 Not allowed!
    Jake
    2006 ZX-10R
    1999 Kawasaki ZRX1100

  17. #117
    :unamused: hqp921's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    1,599

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    Originally posted by Uncle Snake
    This fucking thread just plain HURTS..............
    I go away for vacation, don't get to check this forum, and now look what happens. (Not that I'm an integral part of this forum, I just had to read through all that at once...)

    RockStar, I haven't been on the board for THAT long, but I think that alot of people on here are older folks who mostly have their stuff together. So, I doubt that they are 'haters.' 19 with a Mercedes with some blingin' rims? Good for you. I'm more impressed with a steady job, house, family, etc. etc.

    You must make decent money at your job - how else would you be able to afford a nice car and consider buying a nice Duc? Oh wait you have to "typ lke ths b/c ur @ wrk & typ w.mad tyte ninjA skilz lol lol stfu" People will take you more seriously if you present yourself seriously. Log on when you're at home and not at work if it's an issue.

    Good luck with everything, as I think you're going to just do what you want to in the end anyway. These people are/were trying to help you out.

    0 Not allowed!

  18. #118
    Member FastJohnny's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Springfield, MA
    Age
    39
    Posts
    291

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    Originally posted by MissTwisties
    dude? (last time I checked I didn't have a "dick" in my pants...)

    Kawasaki Ninja's range from 250 to 1400 cc's....250 and 500 are good beginner bikes. Altho I would not recommend a 250 for a guy...it's a girl's bike...lol

    I'm not laughing at you...btw. But please, learn to spell a little bit better...it would help people to understand you better...ROFL!!
    Yo, dude! That pink and black jacket of yours is gonna give the other dudes the wrong idea!

    Im a newb myself, and I believe any bike can kill you. The 17HP CB250's you learn on at the MSF could kill you. When I was 19, there's no way I would have ridden a bigger bike responsibly.

    With that said, Im 26, and got a 600 as a first bike. I still have a little demon on my shoulder telling me to do crazy shit, but I've learned to ignore him.

    Take the free R6, take the MSF class, buy some good gear, and be safe.

    0 Not allowed!
    Last edited by FastJohnny; 07-24-06 at 04:45 AM.

  19. #119
    Hungry like a wolf... MissTwisties's Avatar
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    Southwick, Matachusetts :)
    Age
    46
    Posts
    10,791

    omg wtf am i to do lol stfu already Rockstar

    Originally posted by FastJohnny
    Yo, dude! That pink and black jacket of yours is gonna give the other dudes the wrong idea!
    You think??

    Seriously, I think the only thing keeping you "sane" on that bike is because...well....you're not supposed to ride it just yet...LOL You're a good rider John, definitly more "mellow" than I am...but that will change with time....lol

    0 Not allowed!
    www.elementsofbalancemt.com
    www.facebook.com/misstwisties

    "If you don't stand for something you fall for everything."
    "Speak when you are angry and you will make the best speech you will ever regret."


  20. #120
    Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    boston
    Age
    32
    Posts
    58

    Re: Re: haters

    [QUOTE]Originally posted by Leebo
    [B]
    Originally posted by RockStartyme
    for the haTERS...
    QUOTE]
    I must be an old fart, I dont even know what this means????
    Does this go along with a "Yo Dawg and a bling bling?"
    I thought ninja used swords not keyboards.
    Seriously if you work with the people on this board you will get more useful information than you can ever use.
    Take the R6, store it learn to ride on and old POS and then enjoy the sport bike. Most riders wreck in the first year, once you get past that you have a better chance not messing it up. Like everyone else said "buy gear" dont let the squids talk you out of it. As 1/2 Squid says" better to sweat than bleed"
    Lee
    will do gonna check out a 93 fzr today think im gonna use it as the beater. thx for info.

    0 Not allowed!

Page 5 of 5 FirstFirst 12345

Similar Threads

  1. STFU! SHE'S NOT GOOD LOOKING!
    By OreoGaborio in forum Off-Topic
    Replies: 14
    Last Post: 08-29-06, 02:32 PM
  2. Knowing when to STFU
    By RSVMILLE661 in forum Off-Topic
    Replies: 33
    Last Post: 08-10-05, 10:43 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •