![]() | ![]() |
| Home | Gallery | Classifieds | Arcade | Store | Privacy | Support Us | ![]() |
| |||||||
| | Welcome to New England Streetriders! You are currently viewing the site as a guest which only gives you limited access to most features. These ads do not show to registered members. Register Now, it's FREE! |
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||
| ||||
seasonal ridersHey everyone, what month or time of year do you guys usually put your bikes away until next season? This is for the peeps who don't ride year round. ![]() |
|
| ||||
| ||||
seasonal ridersUsually put mine away in about mid december. Does not always get riden much before that but we always get a few decent days to go out for a blast. |
|
| ||||
| ||||
seasonal riderssort a never but really Thanksgiving Most years there a couple of 70 degree days in November |
|
| ||||
| ||||
seasonal ridersQuote:
|
|
| ||||
| ||||
seasonal ridersI put stabalizer in after first snowfall, keep the battery charged and put it on rear stand with full tank of fuel. That way if I want to take it out, its ready. Bruce |
|
| ||||
| ||||
seasonal ridersQuote:
|
|
| ||||
| ||||
seasonal ridersI put mine away after the first road sanding. Last year it was late October, some years not until mid Dec. |
|
| ||||
| ||||
seasonal ridersI stop commuting by bike around Thanksgiving. The road and tires genreally remain too cold for decent traction in the mornings after Thanksgiving, so I do it for safety. I'll ride on any warmish sunny weekend day in the Winter though. |
|
| ||||
| ||||
seasonal ridersI usually put mine away shortly after thanksgiving. |
|
| ||||
| ||||
seasonal ridersIf I cant get a wiring harness for mine, consider it put away already! Fucking thing! ![]() |
|
| ||||
| ||||
seasonal ridersDecember 1st. NH registrations go by birth month my birthday is November. I usually register it around beginning or march for the upcoming season. Bob <>< |
|
| ||||
| ||||
seasonal ridersI put it away sometime in November...when it just gets too damn cold for me to ride. Time for me to get heated grips. |
![]() |
|
| Thread Tools | |
| |