Welcome to NESR! Most features of this site require registration, including replying to threads, sending private messages, starting new threads, and uploading files. Click here to register.

Results 1 to 8 of 8

All of a Sudden, A Big Wind........

  1. #1
    Just Registered TLRMan's Avatar
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Northshore/Beverly, MA
    Age
    59
    Posts
    2,023

    All of a Sudden, A Big Wind........



    0 Not allowed!
    Too old to rock and roll, too young to die.

  2. #2
    Just Registered oreo_n2's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Amherst, NH
    Posts
    4,839

    All of a Sudden, A Big Wind........

    umm whats going on with the tiller theere big guy?

    0 Not allowed!
    Brent LRRS #772
    2006 KTM 560 SMR

  3. #3
    Just Registered TLRMan's Avatar
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Northshore/Beverly, MA
    Age
    59
    Posts
    2,023

    All of a Sudden, A Big Wind........

    umm whats going on with the tiller theere big guy?
    Just the annual cleaning and tightening thing...Didn't get to it until now...
    only takes an hour to get it looking like this...But about 3 to put it all back together!

    0 Not allowed!

  4. #4
    Just Registered TLRMan's Avatar
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Northshore/Beverly, MA
    Age
    59
    Posts
    2,023

    All of a Sudden, A Big Wind........

    Did the salesman say that before or after he told you "yeah, this baby will put a hundred 'fiddy to the wheel"

    Geeez...maybe the dyno was wrong then?
    Gosh, the most we evergot was 131 to the rear wheel. but add another 9 with the ram air active, it's a decent 140...
    Hmmmm will the Tiller engine fit in the R1 frame???? LOL
    Oh yeah! Then they would call it an RC-52?

    But like I said before...R1's and Gixxers are like assholes...Everyone has one!

    BTW, I'll be up at Stonnerfest, on Saturday, so you can continue Bashing my beloved TLR...
    See you guys then!

    [Edited on 6/11/02 by TLRMan]

    0 Not allowed!
    Too old to rock and roll, too young to die.

  5. #5
    Guilt a USELESS emotion SEVENSGT's Avatar
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    Warwick, RI
    Age
    43
    Posts
    3,217

    All of a Sudden, A Big Wind........

    Hey there big TILLER, where you ridin up from?? I'm gonna head up Saturday too, I just want to know cause I'll leave an hour after you start(JUST KIDDIN)

    Seriously I'm headin up bout 5am SAT from RI up 95 just letta me know eh:cool

    0 Not allowed!

  6. #6
    Just Registered TLRMan's Avatar
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Northshore/Beverly, MA
    Age
    59
    Posts
    2,023

    All of a Sudden, A Big Wind........

    Hey there big TILLER, where you ridin up from?? I'm gonna head up Saturday too, I just want to know cause I'll leave an hour after you start(JUST KIDDIN)

    Seriously I'm headin up bout 5am SAT from RI up 95 just letta me know eh:cool
    Seven...
    You will eventually have to get on RT 93 north. Just over the Mass/NH boarder, there is a rest area. I could meet you there.

    Mike! Just to 60?? Damn, I can't even keep the front wheel down! LOL
    and that Honda 1800 is a nice cruiser, I like the Yamaha Warrior!

    0 Not allowed!
    Too old to rock and roll, too young to die.

  7. #7
    Guilt a USELESS emotion SEVENSGT's Avatar
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    Warwick, RI
    Age
    43
    Posts
    3,217

    All of a Sudden, A Big Wind........

    TLRMAN, what time are you planning on going up and do I just take 93 north?? I'l get some directions later, but I hope to be at the rest area round 9 or so don't know how long it'll take me to get there.

    0 Not allowed!

  8. #8
    Just Registered TLRMan's Avatar
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Northshore/Beverly, MA
    Age
    59
    Posts
    2,023

    All of a Sudden, A Big Wind........

    TLRMAN, what time are you planning on going up and do I just take 93 north?? I'l get some directions later, but I hope to be at the rest area round 9 or so don't know how long it'll take me to get there.
    yup 93 north to cow country!
    I can meet you there at 9am.
    I figure, you are about 1 to 1 1/2 hours away. to the rest area...depending on how you drive. If you can get on 495 north, follow to 93, go north on 93, rest area is about 2 or 3 miles up from there.

    Shoot me an email to figure out details..
    Namba955@Aol.com

    0 Not allowed!
    Too old to rock and roll, too young to die.

Similar Threads

  1. Wind Sux
    By Jingo_Maze in forum General Bike Related
    Replies: 2
    Last Post: 10-30-06, 05:16 PM
  2. Replies: 4
    Last Post: 09-22-04, 08:46 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •